דפים

Thursday, April 5, 2012

ברוכים הבאים לעולמי :)


בזמן האחרון הרבה אנשים סביבי וחברים מהבית אומרים לי כמה מאושרת אני נראית, במציאות ובתמונות, ומצד שני מספרים לי שהם לא הכי מרוצים ממה שקורה בחיים שלהם ומחפשים אייך להיות שמחים יותר.
אני רוצה לספר לכם שאני באמת מאושרת כמו שאני נראית. אני מתעוררת בבוקר עם חיוך ונרדמת בלילה עם חיוך.
ולא רק בגלל שאני חיה עם הגבר הכי מושלם עבורי עלי אדמות, אבל גם בגלל זה  :)
בגלל שהוא הביטוי החי והקיים של מה שהכי רציתי לעצמי בחיים.
הוא השילוב המנצח של כל התכונות שאני מחשיבה כהכי הכי, בתוך בן אחד.
וזה גורם לי להיות מאושרת כי אני באמת חיה בתוך הזוגיות המדהימה הזו, אבל הכי חשוב, זה גורם לי להיות מאושרת כי זוהי עוד הוכחה לכך שאני תמיד מקבלת את מה שאני רוצה, ויותר מכך.
הוא מהווה עבורי תזכורת יומיומית לכוח המדהים של לחלום בגדול וללכת אחרי החלומות שלנו.
כשאני מתבוננת לאחור וקוראת את מה שכתבתי על בן-הזוג שהייתי רוצה שיהיה לי, לפני שהכרנו, אני נדהמת כל פעם מחדש אייך שהוא בול כל זה. כולל כמה שאני בדיוק בול עבורו.
וזה משמח אותי ומרגש אותי ונותן לי השראה להמשיך ולחלום בגדול.
לחשוב מה עוד יכול להיות מושלם בחיים שלי, ולדעת שכל עוד אני מאושרת לגמרי עם מה שיש לי כבר עכשיו, הכל אפשרי.

בבלוג הזה אני רוצה לכתוב על כל מה שלמדתי בדרך על אייך להיות מאושרת.
אייך להיות מאושרת עם כל מה שיש (או אין) לי ברגע זה ממש.
כי בעיני, זה כל מה שחשוב.
רק להיות שמח.
וכבר הבנתי מזמן, שמה שמשמח אותי אפילו יותר זה פשוט להיות מוקפת באנשים מאושרים,
אז זה מה שאני רוצה לעשות.
לעזור למי שמעוניין פשוט להיות שמח.

הכלים שרכשתי בינתיים הם רבים, והמורים הוירטואליים שלי אפילו רבים עוד יותר.
כי בואו נודה בזה, האינטרנט הזה הוא פשוט משהו משהו וכל הידע, כל מה שאנחנו מחפשים, מישהו אחר כבר מצא. והעלה לרשת :)

אני מטפלת מוסמכת ברפואה סינית מסורתית.
למדתי סך-הכל חמש שנים, את השלוש הראשונות במכללת סמינר הקיבוצים בתל-אביב ואת השנתיים האחרונות בסין במסגרת תכנית משולבת שאני גאה להיות חלק ממנה. ואני ואחת מתוך שלושה ראשונים בעולם שהשלימו אותה, וקיבלו תואר ברפואה סינית ממשלת סין, מבלי ללמוד את כל התקופה בסין.

הרפואה הסינית הבהירה לי מי אני כשאני בריאה ומי אני כשאני לא מאוזנת,
ואיפשרה לי לקחת אחריות על הבריאות הנפשית והגופנית שלי, באמצעות שינויים תזונתיים, שינוי באורח החיים, תרגול צ'י גונג, צמחי מרפא, דיקור ומסאז'.

אני מתרגלת ומדריכה מוסמכת לאשטנגה ויניאסה יוגה
והיוגה היוותה עבורי ללא שום ספק קפיצה מאוד משמעותית בתהליך השינוי שעברתי, מלהיות ילדה פצועה בנפשה, עצובה וכואבת, לאישה שמחה, בריאה ומאושרת.

אני יושבת למדיטציה כל יום (עם אישור להבריז לפעמים)
ויודעת, בצורה הכי ברורה שיכולה להיות, שזו היא הדרך למעלה.
זו היא הדרך להכיר את עצמינו, לבלות זמן עם עצמינו, ולעשות עבודה משמעותית עם האופי וההרגלים שלנו.

חוץ מכל אלה, יש עוד מלא דברים שעזרו לי בדרך, ושאני עדיין מתרגלת, כמו צ’י קונג, כמו הוכרת תודה, כמו קריאה והאזנה למלא מלא מלא ספרים ותכניות ואנשים שמעוררים בי השראה להיות הכי טובה שאני יכולה להיות, ולהאמין בעצמי ולחלום בגדול.

אולי כבר עכשיו ננסה משהו אחד קטן :)
תוך כדי שאתם קוראים את זה, הרימו את עיניכם לרגע מהמסך, סיקרו את החדר במבטכם ומיצאו משהו אחד, קטן, בינוני או גדול, שגורם לכם לחייך.
אני עכשיו למשל מביטה החוצה דרך החלון אל החצר המהממת שבחוץ..
הביטו בדבר שלכם, קחו נשימה עמוקה, חייכו ואימרו בליבכם תודה.
תודה על היום הקייצי הזה ועל החצר הגדולה והיפיפיה הזו מחוץ לחלון חדרי.
זהו.
מה שקרה עכשיו, זה שלרגע אחד ממש, בלי קשר ללחץ בעבודה, או למצב החשבון בבנק, למחירי הדלק או לפצצות שנופלות,
לרגע אחד היינו באמת באמת מאושרים.

:)

במה אתם התרכזתם? שתפו אותי, אני כל-כך אשמח לקרוא תגובות

תודה רבה על כל האהבה והתמיכה,
אני אוהבת אתכם,
מירי


7 comments:

  1. מירי, מברוק !! אהבתי והתרגשתי.
    אני הרמתי מבט והסתכלתי על לוח שנה שמח עם מלא חבובות שבתאל הכינה לי
    ;-)

    ReplyDelete
  2. הסתכלתי על הכבשה שלך שעדיין על השולחן שלי בעבודה :)
    נהניתי מאוד לקרוא ומתגעגעת...

    ReplyDelete
  3. אויייייי חמודים :)
    איזה כיף! התגובות הראשונות שלי :)
    חיבוקים לשניכם וחג שמייח

    ReplyDelete
  4. מירי שלי!

    כל כך נעים לקרוא עד כמה את מאושרת. גורם לי לחשוב על עצמי ומה אני רוצה מחיי

    מחכה כבר לפוסטים הבאים. אוהב אותך

    ReplyDelete
  5. נשמה :)
    הכי כיף לקבל כזו תגובה.
    נשיקות

    ReplyDelete
  6. מיררר!
    את השראה, את.. עם כל הציניות לי - שמחתי לקרוא ולרגע להודות על הטוב שבחיים שלי.
    נשיקות וחג שמח!

    ReplyDelete
  7. ענב...ל.. :)
    כיף לשמוע.
    מתגעגעת

    ReplyDelete